ברירת-מחדל  |  English  |

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:

התחברות למנהלים

הטיול באלסקה

זהו נוף שכולנו מצפים לראות באלסקה, ואכן תמונה זו צולמה מהאוניה בה שטתי לאורך חופי אלסקה.
    אך יש לדעת, כי אלסקה ארץ גדולה, ומכאן גם שמה בשפת האסקימו-אלאוטית. שטחה לפי נתונים מויקיפדיה
    1,717,854 קמ"ר . היא המדינה ה- 49 של ארצות הברית מאז 3 בינואר 1959.
    בהתאם לכך יש גם נופים אחרים באלסקה, ואותם נראה בהמשך...

הגעתי לאנקוראג' בטיסה בתאריך  17 ביוני 2012. נצלתי את שארית היום הזה, ואת היום למחרת
    לסיור והכרת העיר. יום אחרי, עליתי על הרכבת הנוסעת לפארק דנאלי. הנסיעה משעה 08:15  והגעה
    לאיזור הפארק בשעה  15:45. יש להגיע לרכבת שעה לפני הזמן, כי זה סידור כמו בשדה תעופה, ששולחים
    את המטען (מזוודות) תוך כדי בדיקה בטחונית. למטען מחברים תגית בה מצויין מספר ושם המלון אליו אמור
    להגיע המטען. כשמגיעים לתחנה בה יורדים בפארק, בעוד הרכבת ממשיכה בדרכה לעיר פיירבנקס,(Fairbanks)
    מחכה שאטל מהמלון, שאוסף אותנו ואת המזוודות. מחיר כרטיס הרכבת היה 145 $. השאטל - חינם.
    הנסיעה היתה בקרון סטנדרטי, אך יש גם קרונות מיוחדים, בהם אפשר לעלות לגג ולצפות על הנוף
    ומחיר הכרטיס גבוה בהרבה.

ביום המחרת , יצאתי בטיול שהזמנתי, באוטובוס שיצא בשעה   06:15  מהמלון. הגענו בצהריים ל-
        Kantishna Roadhouse  שזה הרחק מערבה לתוך הפארק, שם אכלנו צהריים , והיו 2 פעילויות:
    חיפוש זהב  ומזחלות כלבים. הגענו חזרה למלון בשעה 20:30.

ביום המחרת שוב קמנו מוקדם כדי לתפוס את האוטובוס שהסיע אותנו מפארק דנאלי לעיר סיוורד
    (Seward) שם עלינו למחרת בבוקר לאנייה לשייט  7  ימים עד הגעתנו לוונקובר שבקנדה.

זה מסלול הטיול באופן תמציתי. בעמודים הבאים אפרט מסלולים בכל יום, טיפים , והמון תמונות...

על רקע האנייה בה הפלגנו

תוכן עניינים:

להלן  פירוט הטיול לפי תאריכים ומקומות.

כדי  לקבל  את  הדף המבוקש, יש ללחוץ
        על הקישור , או על התמונה.

( תקציר שאין תמונה לצידו , סימן שעדיין אינו מקושר.
        אם יש תמונה, ניתן ללחוץ עליה, ולקבל  את הדף המלא.)