ברירת-מחדל  |  English  |

התחברות למנהלים

אתונה   (18/11/2019-23/11/2019 )

18/11/2019

הגעה לאתונה. אוטובוס  X95    משדה התעופה למרכז העיר . ככר  סינדגמה.
                                      ( Syntagma Square ) .  מחיר הנסיעה  6 יורו  לאדם.
                                      מהכיכר לקחנו מונית למלון בו שהינו,   Athens Center Square Hotel,
                                      הנהג גבה 8 יורו על הנסיעה.
                                      המלון נמצא במרחק  450 מטר מתחנת מטרו   OMONIA.
                                      ליד המלון קווי אוטובוס  35  ו-  227  . נוסעים תחנה אחת ומגיעים לככר
                                      Monastiraki.

19/11/2019

בבוקר קנינו כרטיסים לאוטובוס  הצהוב, שאיתו אפשר לנסוע , לרדת ולעלות בכל תחנה
                                      שלו , עד שעות הערב, בהתאם ללוח הזמנים שלו. בממוצע, מגיע אוטובוס לתחנה כל חצי
                                      שעה, כך שאפשר לרדת ממנו, להסתובב באטרקציה הנמצאת במקום , ואפשר להספיק לתפוס
                                      את האוטו הבא ולהמשיך איתו במסלול הטיול שלו. עם קניית הכרטיסים מקבלים עלון ובו
                                     מפה של המסלול וכן לוח זמנים של העצירה בתחנות. כמו כן, בעלייה לאוטובוס מקבלים
                                     אוזניות, וליד המושב עליו יושבים יש שקעים עבור אוזניות אלה, וכך מקבלים הסברים באחת
                                      השפות שבוחרים, על המקומות בהם עוברים במהלך המסלול. יש 12 שפות , בהן העיקריות:
                                     אנגלית, צרפתית, גרמנית, רוסית, יפנית ועוד (אין הסברים בעברית)
                                     לרוב, ליד תחנת אוטובוס זה היתה גם תחנה של האוטובוס האדום ותחנה של האוטובוס
                                     הכחול. לא מצאתי את ההבדל בין שלושת האוטובוסים, מלבד הבדל של כ- 2 יורו במחיר.
                                     כנראה שזה תלוי , עם איזה מ- 3 החברות האלה עובד בית המלון, אשר ממליץ איזה אוטובוס
                                     לקחת.  אותי שכנע פקיד הקבלה שמכר לי את הכרטיסים לאוטובוס הצהוב, בכך שהסביר לי
                                     שהוא מוכר כרטיס ליום ב- 17 יורו לעומת חברה אחרת שגובה רק 15 יורו , אבל אם אוסיף
                                    2  יורו אקבל כרטיס ליומיים, הכולל  3 מסלולים: אחד במרכז העיר,  אחד לנמל פיראוס ואחד
                                    לאורך  חוף הים, הטיילת ובתי המלון. באנגלית קוראים לזה    Get-on Get-off Tour

עלינו לאוטובוס, בתחנה בככר  Kotzia , הנמצאת במרחק כ-300 מ' מהמלון בו התגוררנו
                                     Athens Center Square Hotel .  צפינו מהגג בקומה השנייה שלו על הנוף.  נסענו כשעה
                                    וראינו את כל התחנות  בהן כדאי לרדת כדי לראות את האטרקציות, אך היות והמלון שלנו היה
                                    במרכז העיר החלטנו להגיע לכל המקומות האלה ברגל, בימים הנוספים שהיו לנו לשהות בעיר.

ירדנו בתחנת האקרופוליס, המהווה גם תחנת מעבר לאוטובוס הנוסע במסלול השני והשלישי,
                                    וכשהגיע , המשכנו איתו לטיילת ולכל אורך החוף. התחנה האחרונה שלו, הרחוקה ביותר היא
                                    באגם ווליאגמני, ושם הסתובב וחזר במסלול מקביל למסלול בו בא, כך שהיו לו תחנות בבתי
                                    מלון אחרים מאלה שראינו קודם. גם קטע זה של נסיעה ארך כשעה.

20/11/2019

נסיעה לנמל פיראוס

21/11/2019

בנין הפרלמנט

נכחנו בטקס החלפת משמרות בפרלמנט.