ברירת-מחדל  |  English  |

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:

התחברות למנהלים

בייג'ין

עם הגעתנו לשדה התעופה נתב"ג , הפתיעה אותנו הידיעה כי אין אפשרות לנחות במוסקבה עקב  מזג
     האויר, ולפיכך הטיסה שלנו לבייג'ין דרך מוסקבה בחברת התעופה הרוסית אארופלוט בוטלה.
     קבלנו במקום זה טיסה לבייג'ין דרך איסטנבול בחברת התעופה טורקיש אייר ליין.

במקום להגיע לבייג'ין  בשעה  10:00  הגענו בשעה 15:30 , תפסנו מונית למלון  ( 180 יואן)
    והגענו עקב הפקקים ושעת הלחץ רק בשעה    16:30  למלון.

היינו בבייג'ין   מתאריך   29/04/2015  עד    02/05/2015     (3 לילות )  במלון

INNER MONGOLIA   Hotel

No.23 ianguo Road ia ,Beiing 100024

מלון טוב בהחלט יחסית למחיר (כ- 50 $ ללילה לחדר וכולל ארוחת בוקר ) ובמיקום טוב, מרחק הליכה מכיכר טינאמן ומהעיר האסורה.

זו הכניסה למלון

וזו חזית הבנין

לאחר התארגנות קצרה יצאנו לדרך. חיפשנו את הסאבווי (רכבת תחתית, מטרו) .
רוב הסינים אינם יודעים אנגלית, אך הדור הצעיר ובעיקר לסטודנטים , יש כבר מושג באנגלית, ויש
כאלה שמדברים אנגלית מצויינת.
הצלחנו ללמוד את המילה בסינית, ולהגיד   ditie בצורה כזאת שה- e  בסוף המילה בטון שיורד ועולה...
(בסינית יש חשיבות גדולה מאד ומשמעות לטון בו נאמרה המילה, ואותה מילה אפשר להגות ב -5 אופנים ובכל פעם יש לה משמעות ופירוש אחרים)
בסינית כותבים את המילה כך:

ומנסיון, נוכחתי לדעת שאם מראים לסינים את המילה בסינית , אליה מתכוונים, הם מבינים טוב מאד מה רוצים, ומוכנים לעזור בנפש חפצה.
רק אזהרה אחת:   אל תבנו על תרגומונים שנעזרים באינטרנט בגוגל, כיון שבסין , גוגל ופייסבוק מוקצים וחסומים לשימוש.

הגענו לתחנת הסאבווי הקרובה למלון, ושם היתה קופה לשירות לקוחות, בנוסף לקופות הרגילות לקניית כרטיסי נסיעה וכן אוטומטים לקניית כרטיסים.
שעור ראשון בקניית כרטיסים באוטומט קבלנו מסטודנט סיני  חביב שהסביר לנו שתלוי באיזה קו אנחנו נוסעים, ויש טווח מחירים של 2 ,3,4,5 יואן לכיוון. הצעה טובה היתה לו שנקנה בקופה המיוחדת כרטיס שעבורו משלמים 20 יואן פקדון + 20 יואן עבור נסיעות. זהו כרטיס חכם כמו "רב קו" בארץ , ובכל פעם שנכנסים לתחנת רכבת תחתית משתמשים בו, כך שאין צורך לשבור את הראש בקניית כרטיסים, וכשיוצאים בסוף הנסיעה הוא מחייב אוטומטי את הכרטיס בסכום הנכון.
לסיכום,  קנינו כרטיס כזה, ובלילה האחרון לפני שעזבנו את בייג'ין חזרנו לקופה בה קנינו את הכרטיס, קבלנו את 20 היואן ששלמנו כפקדון ובנוסף החזירו לי 6 יואן שנשארו ביתרת זכות בכרטיס. יוצא שסה"כ שילמתי עבור נסיעות במשך
יומיים תמימים  14 יואן בלבד, (כ- 10 ש"ח) שבהם חרשתי את העיר לאורך ולרוחב. מומלץ מאוד.

הנקודה הראשונה שהגענו אליה , היתה ככר טינאמן.

בתמונה רואים את המבנה שנמצא מול הככר, בלילה,  כאשר הוא מואר .

וזה אותו מבנה,   ב-1 במאי בבוקר.

למעבר לתוכן עניינים  -   לחץ כאן

עד 30% הנחה למזמינים חופשה,
        לחודש יולי, למחזיקי ישראכרט בלבד!