ברירת-מחדל  |  English  |

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:

התחברות למנהלים

לה פורטונה           La Fortuna

לאחר שינה בבונגלו שהגענו אליו בלילה, התעוררנו בבוקר וראינו משהו כמו צפור קטנה מתעופף בחדר
           זה בו היינו.  לאחר שהדבר החליט לנחות ולנוח ראינו שזה לא ציפור אלא פרפר ענק.

כמובן שהזדרזנו לארוז את הציוד שלנו , ולפנות את המקום  בצ'ק אאוט  זריז, בטרם נפגוש יצור אחר.

המשכנו בדרכנו, והגענו  קרוב לעיר לה פורטונה.  מצאנו מקום אירוח , שהוקם לא מזמן , ובעלי המקום

שמחו תמורת סכום סביר עד נמוך,  לתת לנו לשהות 3 ימים . חדר נקי , מרווח ומסודר. אפשרות לשימוש במטבח

ציבורי משותף לדיירי המקום.  כל כך נהנינו מהמקום , עד כי הבטחתי לבעל המקום לפרסם את פרטי המקום כאן

באתר,  ללא תמורה,  רק כדי שגם אחרים יוכלו להנות, ובתנאי שהמקום לא "יתקלקל" .

לצערי, קיימתי הבטחתי באיחור של שנתיים, אך טוב מאוחר...

מקווה שגם הבעלים וגם המקום שמרו על הצביון שלהם כפי שהיה אז....

למחרת היום הגיעו עוד 2 משפחות מישראל, עם הילדים ושמחו לשהות במקום ולבלות בבריכה...

היתרון הגדול של המקום מבחינתנו היה המיקום שלו.  פחות מ-  2  ק"מ  מהעיר, כך שהיווה בסיס מצויין  לשהייה במקום וטיולים בסביבה.

כפי שניתן לראות בשלט בתמונה , יש למקום אתר אינטרנט :     www.villafortunacr.com

אחד האתרים המיוחדים הנמצא בלה פורטונה הוא  המעינות החמים  בלדי    (  Baldi Hot Springs   ). ניצלו את המעיינות החמים שיש

במקום, ויצרו עשרות בריכות מים, בהם זורמים מי המעיינות.

הכניסה למקום אינה מרשימה, ומגיעים למקום ישר על הכביש הראשי. מצאנו חנייה  משמאל למכונית הלבנה, כך שלא היינו צריכים לחפש

מקום חנייה.

מחיר הכניסה ששילמנו   35 דולר לאדם.  בנוסף  תשלום  6  דולר  עבור לוקר גדול בו יכולנו לשים את כל הציוד, הבגדים והתיקים שלנו,

ולהיות חופשיים  לבלות במתחם.   רק כשנכנסנו ראינו כמה הוא גדול.  יש  25 ברכות  מים  , וככל  שעולים למעלה, כך המים בבריכה

חמים יותר....

זו אחת הבריכות הגדולות והעמוקות כשמעליה עובר גשר המוביל לבר יינות, ובהמשך לבריכה אחרת....

הבריכה ממשיכה בין הסלעים היוצרים מערה , כאשר בראשה חור  דרכו זורם זרם מים  בזרזיף דק.

ממשיכים לעלות במדרגות  ומגיעים לבריכה רחבת ידיים , הנמצאת בלב יער העצים הטרופיים.  במרכז הבריכה סלע גדול ממנו

יורדים מפלי מים בכל כוון....

וכאן אני על רקע הסלע במרכז הבריכה...

בריכה ענקית בצל העצים הטרופיים , כשמאחד הסלעים נשפך זרם אדיר כמו מפל....

כעת המשכנו  עד שהגענו לאזור מיוחד עבור הילדים.  התרשמנו  מההשקעה במתקנים ומהמרחב, אולם כיון שהיינו ללא הילדים,

ואנו עברנו כבר מזמן את הגיל המתאים , המשכנו לעלות ולגלות עוד בריכות והפתעות...

ברקע רואים את הר הארנל כשהוא מכוסה בעננים, וטיילנו אליו למחרת היום....

כעת הגענו למספר מפלים הזורמים בסלעים , כשבסוף המפל האחרון מגיע למטה , ויש אפשרות לעמוד תחת המפל ולהנות

ממקלחת חמה  היורדת עליך בכח רב.

כאן אני בבריכה אליה נשפכים מי המפל האחרון.

הכאתי כאן מספר דוגמאות, לא את כל  25 הבריכות.... הרעיון הכללי, שזה כיף לא רגיל, בעיקר כשאותו יום היה גשום

ואני השתכשכתי במים החמים , וזה היה ניצול יעיל מאוד של אותו יום.