ברירת-מחדל  |  English  |

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:

התחברות למנהלים

סלוניקי         (23/11/2021 - 29/11/2021 )

23/11/2021

הגעה לסלוניקי

יצאנו מנתב"ג  בטיסה  של    Aegean Airlines  שרכשנו באמצעות חברת

GOTOGATE  .  היציאה  בשעה   בשעה  05:20  בבוקר. נחתנו באתונה

בשעה   07:30  כלומר  כשעתיים טיסה. כאן היתה עצירת ביניים , שבמהלכה

היינו צריכים להגיע מהטיסות הנכנסות ליוון , אל הטיסות היוצאות מאתונה, ולכן

נאלצנו לעבור מחדש את הבידוק הבטחוני לפני שעלינו לטיסה של שעה  09:45

בה טסנו כשעה  ונחתנו בסלוניקי בשעה  10:40.

אספנו את המזוודה  ויצאנו לכוון שער היציאה ששם  היה אמור לחכות לנו נציג

חברת  השכרת הרכב
Greenmotion  בעקבות ההזמנה שבצענו באמצעות

Booking.com .   למזלי עשיתי עסקת חבילה בפלאפון  ב-  199 ש"ח  ל- 14  יום, כי

לא ידעתי אם אצליח להשיג סים מקומי, עם הגעתי ליוון , ושבדיעבד התברר לי בחברת וודאפון

ביוון שהסים היה עולה לי 20 יורו, כך שאמנם שילמתי כפול, אבל תודות לכך יכולתי להתקשר

לחברת השכרת הרכב , ולתאם איתם את המפגש עם נציגם, אשר לקח אותנו משדה התעופה אל

משרדי החברה כדי שנקבל את הרכב  שהזמנו.

עבור שבעה ימים שילמנו על הרכב מסוג  Skoda Citigo   אוטומטי   סך  323  ש"ח.

כפיצוי על העיכוב בקבלת הרכב ויתרו לנו על תשלום בסך 5 יורו ליום עבור נהג נוסף.

כיון שמכשיר הניווט GPS  שבקשנו נראה לי לא תקין, ויתרתי עליו . במקום זה השתמשתי כל

התקופה באפליקצית ווייז  וב-  Google Maps והם מילאו תפקידם בהצלחה.

בשעה טובה, בשעה  12:00  יצאנו לדרך לעיר סלוניקי שבמרכזה שכן המלון שהזמנתי באמצעות

Booking.com .  מלון  El Greco  ליומיים הראשונים  סה"כ   106.60 יורו לזוג כולל ארוחת

בוקר.

לאחר שהתארגנו בחדר במלון  יצאנו לסיבוב רגלי להכרת העיר.

כיון שכתובת המלון   Egnatia Str., ,23   שזה אחד הרחובות הראשיים בסלוניקי, הלכנו דרומה