ברירת-מחדל  |  English  |

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:

התחברות למנהלים

פאפוס   (26/09/2023 - 29/09/2019 )

26/09/2023

הפעם הגענו לשדה התעופה  בשעה  11:30  ומיד ביציאה פנינו לאוטובוס  613

ותמורת  1.5  יורו  הביא אותנו למרכז העיר.  מרחק פחות מ- 5 דקות  הליכה ברגל

מהמלון אותו הזמנתי.
Kiniras Traditional Hotel & Restaurant.

אחה"צ  הלכנו לראות את קברי המלכים

Tombs of the Kings Ave 63, Chloraka 8015

נסענו מתחנה  מרכזית באוטובוס  618  שמגיע עד הנמל , אך ירדנו קודם לכן.

הגענו לקראת שעה  16:00,  המקום פתוח עד שעה  17:00 ,  קנינו כרטיסי כניסה

במקום , מספר אתרי קבורה.  בחלק מהם יורדים במדרגות ואז מסתובבים בין הכוכים עד ליציאה מהמקום.

המקום היה מעולה, מהבחינה ,שנתן לילדים אופציה להוציא את המרץ, ולחקירת המקום.

27/09/2023

היום יצאנו לטיול בואן מרצדס ל-6  אנשים. היינו עם בתי ומשפחתה. אוטו מס'  310.

התחלנו את הטיול באומודוס. עשינו תיקון לפעם הקודמת שהיינו שם. הפעם היה המקום הומה אדם.

המסעדות מלאות עד אפס מקום. כל השטחים שהיו ריקים , כעת מלאים בדוכנים ומסעדות.

העצים שהיו במרץ  ללא אף עלה, כעת מכסים את כל הנוף ומסתירים את הבתים מאחוריהם.

טילנו קצת בכפר זה, בין הסמטאות שהגענו אליהן לאחר שעברנו דרך המנזר שבמקום.

באחת הסמטאות היה אמן מנפח זכוכית. נכנסנו לגלריה שלו להתרשם מהתוצרת שלו.

המשכנו לכוון פלטרס.  שם עשינו הפסקת צהרים. אכלנו במסעדה   Psilo Dendro

ב-   B8, Pano Platres 4820

המשכנו למפלי מילומריס

לאחר שכשוך רגליים קצר במים הקרים  המשכנו לגשר פיניקי      Tzelefos Bridge
                      הנכדים התרוצצו על ומתחת לגשר ונהנו מאד.

בדרך חזרה לפאפוס  עשינו תצפית על סלע אפרודיטה      Petra tou Romiou

על רקע השקיעה ....

נפרדנו מהנהג שלנו אנדרוס שהיה מעולה. הכיר  היטב  את הסביבה, ונסע לכל מקום שבקשנו.

היה לרשותנו כל היום, ידע אנגלית ותרם לנו מהידע שלו בהסברים קלילים על המקומות בהם ביקרנו.

עצר בכל מקום שבקשנו , כדי לצלם נוף כלשהו,והיה מנומס ואדיב. ממש תענוג.

קבלנו אותו מחברת הנסיעות  אפרודיטה ולהלן כרטיס הביקור:

28/09/2023

היום יצאנו לשיט בספינת הפיראטים. ההפלגה מנמל פאפוס,  זו אטרקציה במיוחד לילדים, אך גם

המבוגרים נהנים.

במסגרת השייט  יש פעילויות שונות לילדים, אשר מארגנים 2 שודדי הים  מפקר הספינה פיט

וסגניתו.

אני ישבתי לנוח בקרבת הפיראטים.....

בינתיים הילדים טיפסו לראש התורן בספינה

בהמשך הנסיעה היתה ארוחת בוקרים.  אח"כ אופציה לרדת לסירת מרוץ למספר דקות תמורת  15

יורו , ומי שרצה יכול לרדת בזמן שהספינה עגנה כשעה , לשחות בים.

לאחר השחיה בים, כשכולם חזרו לספינה , הרימו עוגן , ובזמן השיט חזרה לנמל פאפוס שוב

היו פעילויות לילדים, כגון  "חפש את המטמון"  , קוסם , ואמן בלונים.

29/09/2023

לאחר צ'ק אאוט מהמלון , הסתובבנו קצת ברחובות בסביבה.

לבסוף חזרנו למלון לקחת את המזוודות שהשארנו שם , והלכנו לתחנה המרכזית כדי

לנסוע לשדה התעופה , באוטובוס  613   שיצא משם בשעה 13:00. כמו קודם  1.5 יורו לאדם.